Výsledky vyhledávání pro dotaz obchodování

Výsledky vyhledávání v sekci: Příběhy úspěšných

Rozhovor: Pavel Fara popisuje nejčastější chyby začínajících podnikatelů

Pozvání k dnešnímu rozhovoru přijal zkušený obchodník a online podnikatel Pavel Fara. Pavel má na internetu řadu projektů, nejnovějším je zbrusu nová kampaň Internet polopatě, ve které učí, nejen podnikatele a živnostníky, jak používat internet a získat díky němu více zákazníků s menším úsilím. Vše probíhá, jak už název napovídá, velmi jednoduchou a zábavnou (hravou) formou.V rozhovoru dává Pavel Fara velmi cenné tipy začínajícím podnikatelům, popisuje svůj inspirativní příběh a dává i komplexní rady, jak se, nejen na internetu, pohybovat. Řeč bude samozřejmě i o probíhající kampani. Pokud chcete vědět o jaké kampani je řeč a téma internet vás zajímá, můžete se na videa zdarma podívat hned, stačí kliknout sem.Pavle, jsem rád, že jsi přijal pozvání k rozhovoru, můžeš našim čtenářům na začátek prozradit, jak dlouho se věnuješ obchodu a jak ses dostal k online podnikání?Obchodování mě provází celý život. Je mi necelých padesát let a první obchod jsem udělal v sedmnácti. Třiatřicet let zkušeností s prodejem mi kromě jiného dalo jednu velkou zkušenost. Zkušenost, kterou žádný obchodník před padesáti lety nemohl získat. Tou zkušeností byla změna, kterou přinesl internet. Způsob obchodování se díky němu hodně změnil. A to je důvod, proč na internetu nesmím chybět.Kdy přišel ten zlom a rozhodnutí začít podnikat převážně online?Před pěti lety jsem chodil v obleku a pravidelně vysedával na poradách v prosklených zasedačkách. Něco děsně silnýho uvnitř mě mi tehdy říkalo, že mě to ničí. Dnes pracuju v džínách a v létě v kraťasech. Převážná část příjmu mi plyne z online světa a můžu pracovat všude, kde je wifi. Oblek na sebe beru už jen na přednášky.Mám rád cestování, takže si užívám, že můžu pracovat i cestovat najednou. Dřív jsem si jezdil na dovolenou vyčistit hlavu, jako většina lidí. Dnes je to jinak. Lidi kolem mě občas utrousí, že neumím odpočívat, že i na dovolené otvírám počítač. No a to je právě to, co si užívám. Moje práce mě baví. Nepotřebuju dovolenou proto, abych si odpočinul.I to je důvod, proč podnikatele a živnostníky učím, jak efektivně využít internet v jejich podnikání. Nezáleží, zda jsou na začátku, nebo už mají zaběhlý byznys. Chci dát každému možnost okusit svobodu, kterou mám já.Už jsi to naznačil, ale jaké byly hlavní důvody ke změně?Práce, kterou jsem dělal, mi sice přinášela dost peněz, ale nedělala mi radost. Psal se rok 2010 a cítil jsem velkou potřebu udělat něco jinak. Něco změnit. Přizpůsobit se. Svět kolem nás se mění a mění se i zákazníci. Obchodníci se tomu musí přizpůsobit. Kdo to neudělá, bude se mu dařit čím dál hůř. Až jednoho dne přijde na to, že se mu obchodování nerentuje a skončí.Jsem si vědom toho, že se tyhle řádky nečtou dobře. Ale je to realita, se kterou je nutné se vypořádat. Jak už historie několikrát ukázala, platí notoricky známý citát Charlese Darwina: Není to ten nejsilnější, kdo přežije, ani ten nejinteligentnější, ale ten, kdo se dokáže nejlépe přizpůsobit.Co pro Tebe bylo nejtěžší?Nejtěžší bylo překonat ten nepříjemný pocit, když má člověk udělat změnu. Zápasil jsem s tím dlouho.Většina lidí nemá ráda slovo „změna“. A to platí i mezi obchodníky. Proto se dnes pouze malé procento z nich pouští do nějakých změn. Přitom tahle změna není nic dramatického. Existuje celá řada návodů, jak si z internetu udělat svého „obchodnického kamaráda“. Stačí je jenom vzít a začít používat.Jeden takový návod najdete i v mé nové kampani Internet polopatě. Ale tady jsem vybral tři tipy, na kterých má smysl začít pracovat hned:Když tě někdo bude hledat na internetu, musí tě tam najít. Jinak najde konkurenci.Jestli tě zákazníci odmítají, není chyba v nich. Oblékni svoje prodejní techniky do moderního hávu a nepoužívej „vlezlé prodejní strategie z minulého století“.Jestli používáš k domlouvání schůzek telefon, nepoužívej telefonní skripty. Ty už dnes nefungují.Jaká vlastnost je podle Tebe klíčová pro úspěch?Člověk musí v něčem vynikat. Musí objevit to, v čem vyniká a pak to začít dělat. No a pak se neposrat z toho, když se mu něco nepovede.V čem vynikáš Ty?Umím prodávat. Proto mohu lidi, kteří jsou v mé cílově skupině, naučit prodávat. Ať už na internetu, nebo mimo něj. Ale protože mi internet tolik přirostl k srdci, offline prodej šel hodně stranou.Myslíš si, že může na internetu podnikat každý?Určitě ne. Na internetu můžou podnikat jen lidé, kteří mají podnikatelského ducha a velikou touhu učit se a objevovat nové věci.Online podnikání se věnuješ už dost dlouhou dobu, jaká je podle Tebe největší chyba, kterou lidi na začátku dělají?Přešlapování na místě a čekání na to, že „něco“ přijde. Je důležité začít něco dělat, jít do akce.Vrátím se o pár let zpátky a vysvětlím to na mém příběhu.Bylo mi sedmnáct let a o první prodej jsem se ani nijak nesnažil. Nebýt této příhody, tak bych se třeba živil něčím úplně jiným, než prodejem.Můj děda mě jako malého kluka přivedl k focení. Chodili jsme spolu nejen fotit, ale hlavně vyvolávat fotky do takové temné komory, kterou děda měl. Zvětšovák, vývojka, ustalovač, leštička, tohle všechno bylo pro desetiletýho kluka děsný dobrodružství.Když mi bylo sedmnáct, tak jsem, už jako člen fotoklubu, měl občas nějaké fotky na nástěnce. Ve fotoklubu jsme sem tam dostávali úkoly, třeba jít na nějakou akci ve městě a udělat z ní reportáž.Jednoho dne mě vyslali udělat reportáž z tanečních. Během focení mě poprosilo pár maminek, abych jim vyfotil jejich dcerku. No jasně, s tím není problém, jenže tenkrát nebyly fotky digitální, ale papírový. Tak jsme museli celkem logicky vyřešit i způsob předání a úhrady.Holky byly sice pěkný, ale investovat do filmu a do papírů bez záruky toho, že si ode mě pak někdo fotky koupí, se mi fakt nechtělo. Pobral jsem tedy od maminek po deseti korunách jako zálohu a na příští taneční lekci jsem přinesl fotky. No nic, zkrátím to. Maminky byly nadšené, prodal jsem po pěti korunách padesát fotek a na další lekci už jsem měl u šatny stolek s vystavenýma fotkama a cenovkou 5,- Kč/kus. Každý večer jsem odcházel domů s tržbou kolem pětistovky. Psal se rok 1983 a průměrná měsíční mzda byla necelé tři tisíce. A já, v té době student gymnázia, jsem si za jeden večer vydělal pětistovku. Dokážeš si představit, jak vysoko jsem lítal? To je pěkný příběh! Řekni mi, když bych byl člověk, který chce začít podnikat, na co bych se měl připravit? Bez ohledu na to, jestli budu podnikat v online světě, nebo ne.Budeš muset makat jako šroub, učit se hodně nových věcí a zvyknout si na to, že si občas nameleš.Nebudu tu psát, že je dobré se učit od někoho, kdo už si tím prošel, je to ohraný. Ale to nic nemění na tom, že to funguje. A i pro lidi, kteří jsou v situaci, kterou jsi popsal, je Internet polopatě.Když chce člověk začít rovnou podnikat na internetu, na co by si měl dát pozor?Na takové dotazy odpovídám pořád stejně. Alespoň na začátku. Vždycky začínám upozorněním, že i informační věk má své stinné stránky. Jednou z nich je, že v záplavě všech různých informací najdeme také nepravdy, mylné informace a někdy i účelové dezinformace. V té souvislosti zmiňuji má oblíbená „Nemusítka“. Nemusítek je pět a obzvlášť důležité je to poslední. Tak tedy:Nemusíš sníst všechno, co ti dají na talíř.Opravdu nemusíš. Nebude tě pak bolet břicho, nebudeš přejedený. Hodně lidí, kteří mají nadváhu, se tímhle neřídí.Nemusíš vypít všechno, co ti nalijí.Možná to znáte, přijdete později na oslavu, všichni už jsou pěkně rozjetí a váš kamarád vám strčí pod nos skleničku pálenky. Jenže vy obvykle pálenku nepijete. Hodně lidí v téhle situaci podlehne řečem typu „přece mě neurazíš“. No a pak přijde druhý kamarád s paňákem a další a…a je to. Nemusíš vypít všechno, co ti nalijí.Nemusíš říkat všechno, co si myslíš.Váš šéf představuje plány na příští rok a je na něm vidět, že včera přebral, nebo se špatně vyspal. Asi by nebylo příliš taktické ho upozorňovat na to, že má ochraptělý hlas a kruhy pod očima.Nemusíš udělat všechno, co tě napadne.Přemýšlej o tom, co se stane, když to uděláš. To platí v běžném životě stejně, jako v obchodování a podnikání. Co se stane, když dáš někomu facku? Jak se to projeví v budoucích situacích? Není na to jiný recept, než přemýšlet o tom, co se stane.Když dáš facku někomu v sebeobraně, může ti to zachránit život. Lump se lekne a uteče. Když dáš v afektu facku svému partnerovi, může to trvale zlomit váš, jinak krásný, vztah.Nemusíš věřit všemu, co ti říkají.A to je to poslední, nejdůležitější „Nemusítko“. Nemusíš vůbec věřit tomu, co se k tobě v informačním věku dostane za informace. Nemusí být pravda všechno, co píšou na internetu, nebo říkají v televizi. Před dvaceti lety nám říkali, že máslo není zdravé a hodně lidí si začalo mazat na chleba margarín. Před pár měsíci byla tato informace dementována. Máslo prý zdravé je. Kde je pravda? Já nevím, ale doporučuji každému, aby nevěřil všemu, co nám říkají.Přečtěte si to, poslechněte si to, zjistěte si další informace a udělejte si vlastní úsudek. Tímhle začínám mou odpověď na to, co si myslím o budoucnosti profesí, obchodování a podnikání. Je to můj úsudek, není to definitivní. Poslechněte si to, přeberte a udělejte si vlastní názor. Ani Farovi slepě nevěřte všechno, co říká.Pokud chcete být vidět na internetu, podnikat online, nebo jen bloudíte od jedné věci k druhé a nevíte si rady, podívejte se na Pavlovu kampaň Internet polopatě. Je to velmi komplexní návod, jak se na internetu neztratit jako Alenka v říši divů.Pavle děkuji za vyčerpávající rozhovor a přeji mnoho úspěchu v podnikání i v životě.Tobě taky, díky!

Pokračovat na článek


Jak na Amazon.com dosáhnout obratu 7 000 $ měsíčně?

Jiří Škrabánek začínal jako drobný živnostník podnikat na aukčním portálu Aukro.cz. Časem ovšem zjistil, že touží po něčem zajímavějším než jen po kladných komentářích. Začal se proto zajímat o celosvětově známý e-shop Amazon.com a rozhodl se zúčastnit speciálního amerického kurzu, který jej měl přiblížit ke splnění snu o úspěšném podnikání na jednom z 10 nejnavštěvovanějších webů světa.Začátky sice nebyly nejjednodušší, během několika měsíců ovšem dosáhl obratu, který činil více než 7 000 $, a týdně dokázal prodat i více než 200 kusů naskladněného zboží. Chcete si také splnit svůj americký sen? Přinášíme vám unikátní rozhovor s úspěšným podnikatelem, který vám poradí, jak na to!Jak jste se k obchodování na internetu vlastně dostal?„K obchodování na internetu jsem se dostal díky tomu, že jsem nebyl spokojený se situací v práci. Znáte to – moc stresu, malý výdělek, a tak jsem začal hledat cesty, jak z toho ven. A jelikož internet se mi zdál jako nejschůdnější cesta, kde můžu realizovat podnikání bez toho, abych musel oslovovat zákazníky a jezdit na schůzky, zdálo se mi dobré toto efektivní řešení převést do praxe. V této cestě jsem zároveň spatřil obrovskou vizi do budoucnosti, protože všechno obchodování se zanedlouho přesune na internet. Z tohoto důvodu jsem se začal zajímat o podnikání na internetu a rozjel svou první živnost, založenou na prodeji na aukčním portálu Aukro.cz.“Kdy jste se o příležitosti obchodovat na Amazon.com poprvé dozvěděl?„Poprvé jsem se o této příležitosti dozvěděl v rámci propagace amerického kurzu minulý rok – tuším, že to byl duben 2015, kdy jsem na internetu viděl upoutávku na tento kurz a přišlo mi to velmi zajímavé. Všechny ty věci, které tam říkali o dané příležitosti a potenciálu, mi dávaly smysl, tak jsem si řekl, že jdu do toho!“Jaké produkty prostřednictvím Amazonu prodáváte?„Prodávám tvrzené sklo pro mobilní telefony. Je to samozřejmě trošku konkurenční prostředí. Potom se také zaměřuji na prodej hraček – na Rubikovy kostky.“Co vás na tomto konceptu lákalo?„Největší motivací a lákadlem pro mě bylo, že budu oslovovat obrovskou masu lidí ‑ pro představu je to zhruba 300 milionů lidí ve spojených státech. Když jsem ti představil, kolik energie musím vynaložit na získání jedné objednávky tady v Čechách, kde žije aktuálně něco přes 10 milionů lidí, a tam, dospěl jsem k názoru, že můžu realizovat 30× více prodejů než doposud. Na konceptu Amazonu mě zároveň lákalo, že celý systém byl postavený na automatické bázi. Amazon se o vše stará a vy pouze kontrolujete výsledky, nastavujete reklamní kampaně nebo je upravujete a monitorujete situaci. Celý proces ale běží bez vás a vy nemusíte vyřizovat objednávky, chodit na poštu, vyřizovat reklamace apod. To vše dělá Amazon za vás.“Neměl jste obavy z případného neúspěchu?„Samozřejmě, že obavy tam byly. Investice už do toho samotného kurzu nebyla úplně nejnižší. Jednalo se o nějakých 5 000 dolarů, což není zrovna málo. Když jsem si ale spočítal, kolik prodejů dosahuji tady v ČR, a pak jsem si představil ten třicetinásobek, cesta mého dalšího směřování byla jasná. Obavy jsem tudíž měl, na druhou stranu když si člověk srovná investici do tohoto podnikání například s investicí do podnikání v restauratérském byznysu, rizika jsou výrazně menší ‑ jenom než otevřete restauraci, spolkne vám to milion jako nic. Byla to pro mě příležitost s minimální investicí a minimálním rizikem, kde se vejdete (mimo kurz) do několika tisíců korun. A to mi za to stálo.“Je obtížné obchodovat na jednom z 10 nejnavštěvovanějších webů na světě?„Z mého pohledu to obtížné není, ale člověk se musí obrnit troškou trpělivosti a být připraven na to, že ne všechno bude úplně hned a tak lehce. Je potřeba počítat s určitými propady, ale také je velmi důležité stát si za svým a dělat věci tak, jak se dělat mají. Můžete je konzultovat a hledat nové informace. Mně to vyšlo celkem krásně. Takže z mého pohledu obchodování na Amazonu obtížné vůbec není.“Co vás motivovalo vrhnout se do nového podnikatelského prostředí?„Nejvíce mě motivoval ten třicetinásobný objem objednávek. Zároveň jsem ale v minulosti byl také několik měsíců v Americe a vím, jak zde vypadá nákupní košík zaměstnance, kolik si vydělá, kolik si za vydělanou částku může nakoupit zboží. Také jsem věděl, jak Američané s chutí utrácí. Pro mě tedy americký trh představoval ideální odbytiště. Je sice pravda, že tento trh je více konkurenční než ten náš, ale pokud si vezmeme, že u nás existuje na 10 000 000 osob cca 40 000 e-shopů, pak nám vyjde, že e-shop dneska vlastní každý dvoustý obyvatel ČR. I přesto se zde ovšem dají najít mezery, na kterých lze vydělat. Z výše uvedeného tudíž vyplývá, že na každém trhu existuje nějaká konkurence, je ale potřeba se jí nezaleknout, najít si svou cestu a prodávat!“Bylo někdy období, kdy jste chtěl s obchodováním na Amazonu „seknout“? Pokud ano, proč?„Měl jsem nějaké kritické chvilky. Troufám si říct, že to tak bylo zezačátku, kdy se podnikání příliš nerozjíždělo. Měl jsem pochyby, když nepřicházely očekávané prodeje. Ale nyní už se přes to umím dostat a vím, kde byl zakopaný pes. Jednu kritickou situaci jsem měl po Vánocích – tuším těch prvních pět lednových dnů, kdy se prodávaly pouze jednotky, nikoli desítky kusů zboží denně, na které jsem byl zvyklý. Z toho jsem byl v šoku a bál se, že se stalo něco nepředvídatelného. Šestý den se ale prodeje vrátily do stálých hodnot. Na základě této zkušenosti inovuji a vylepšuji, zavádím nové techniky a pořád projíždím nastavení, které mám, protože co člověk v jednu chvíli nevidí, toho si za týden za 14 dní třeba všimne. Je tedy potřeba mít oči na stopkách a nevytvářet zbytečně široké portfolio produktů. Zároveň je velmi důležité mít produkty, které neustále vylepšujete tak, aby z nich byl zákazník nadšený.“Kdybyste měl možnost začít na Amazonu obchodovat znovu, využil byste ji? Co byste udělal jinak?„Samozřejmě bych této možnosti opět využil. Je to totiž extra příležitost a obrovský potenciál. A když to člověk vyloženě nevzdá v nějakých kritických situacích, může si z toho vytvořit zajímavý byznys a takový ležérní způsob života. Co bych udělal jinak? Kdybych začínal znova, všechny kroky, které jsem musel udělat, by následovaly rychle za sebou. Zbytečně bych nespekuloval a spíše bych šel do akce.“Jaké jsou vaše největší úspěchy? Na co jste právem hrdý?„Můj největší úspěch je, že jsem prodejem na Amazonu nahradil svůj příjem ve stálém zaměstnání. V tuhle chvíli mám za zády ziskový automat, který mi vydělává víc, než je průměrná mzda v České republice, aniž bych musel ráno v osm vstávat, plnit nesmyslné úkoly a dělat přesčasy.“Dá se začít s obchodováním na Amazonu bez amerického kurzu, který jste vy sám také absolvoval?„Samozřejmě i bez kurzu se dá začít. Obchodovat na Amazonu může úplně každý. Bez absolvovaného kurzu to ovšem bude pro lidi obtížnější. Na Amazonu sice jsou obchodníci (a je jich tam většina), kteří obchodují bez toho, aby jakýkoli kurz absolvovali, podle toho to ale vypadá. Pokud absolvujete kurz, máte větší šanci se v tomto vysoce konkurenčním prostředí prosadit.“Je tato forma podnikání pro každého? Kdo by se jí měl raději vyhnout?„Asi úplně pro každého není. Člověk by měl mít alespoň základní znalosti angličtiny, aby z takového obchodování neměl vysloveně hrůzu. Co se týče prvotní investice – určitě to není pro člověka, který žije „z ruky do huby“. Je potřeba vynaložit investici v řádu několika deseti tisíc korun na nákup zboží, propagaci a poplatky za založení účtu v Americe, obchodního účtu na Amazonu apod. Při naskladnění zboží musíte také počítat s minimálním počtem kusů. Jde myslím o 150 kousků, protože i doprava něco stojí. Proto se doporučuje poslat na sklad nějakých 300 – 400 produktů. Za naskladnění tak dáte dalších 1 000 ‑ 1 500 dolarů. Něco spolknou také poplatky, fotky a články.Rád bych samozřejmě řekl, že obchodování na Amazonu je pro každého, ale je potřeba mít nějaký balík peněz na počáteční investici. Samozřejmě, že si můžete vzít půjčku, ale je lepší mít vlastní peníze. Ta samotná investice přeci není tak velká, aby si člověk musel půjčovat. Podnikání na Amazonu také není pro člověka, který není ochotný mu na začátku věnovat několik dnů, nebo alespoň 2 hodiny každý druhý den. Vy ten automat sice uděláte, ale na začátku je potřeba vyvinout určitou aktivitu.“Co byste vzkázal všem podnikatelům, kteří si pohrávají s myšlenkou začít obchodovat na Amazonu?„V první řadě bych jim asi poradil, ať si rozmyslí, co chtějí prodávat. Pak je potřeba provést monitoring trhu a potom je vhodní zúčastnit se nějakého kurzu. Vyčleňte si čas, který budete moci podnikání na Amazonu věnovat, a svůj sen realizujte.Navíc mějte na paměti, že dřív nebo později se bude také v České a Slovenské republice prodávat prostřednictvím Amazonu, což bude obrovský boom. Trh se ale následně rozdělí na ty, kteří budou na tuto možnost připraveni, tudíž budou realizovat obraty, a na ty, kteří se tomuto způsobu obchodování budou teprve učit.Rád bych tedy vzkázal všem, kteří chtějí podnikat na internetu, že je to jeden z nejefektivnějších způsobů, jak dosáhnout rychlého zdroje příjmu s tím, že mohou zaměřit svůj zájem výlučně na produkt jedné velikosti a barvy, na kterém mohou měsíčně vydělat více, než je průměrný příjem v České republice.“ 

Pokračovat na článek



Výsledky vyhledávání v sekci: Smart business

Forex signály je váš obchodní řešení?

Jedna z věcí, které frustruje nové Forex obchodníků hledá správné řešení, obchodní. Chcete-li být upřímný, ne každý systém, metoda nebo služby bude doprava pro každý obchodník. Chcete-li být úspěšní, potřebujete obchodní řešení, které vyhovuje vašemu obchodování styl, osobnost a cíle. Jako člen Forex signály, mám v úmyslu s vámi podělit o některé důležité body, které vám mohou pomoci rozhodnout se, zda je tato služba právě pro vás. Forex signály Přehled Forex signály je služba, která provozuje profesionální obchodníci Tom Strignano a Vladimir Ribakov, Poskytují signály, obchodní nástroje a průběžné školení pro své členy. Oba obchodníci poskytují signály, kde dávají VSTUP, stop loss a zisku. Jdou dokonce tak daleko, že sledování obchodů sám a upozorní vás, pokud budete muset udělat něco podobného přesunout zastavit, uzavřít obchod, nebo se ziskem. Je to jako mít dva profesionální obchodníci říct, kdy k obchodu, a jak řídit obchod po uvedení. Bohužel, příliš mnoho lidí se zaměřují pouze na signály a přijít o nástroje a školení také (což je skutečná hodnota služeb). Tom Strignano dokonce vám dává jeho vlastní výpočty, jako je denní rozsah, Pivot bodů a jeho nyní slavný Trend Reakcionářský čísla. Plus, budete dostávat průběžné odborné přípravy, takže se můžete naučit, jak používat tyto nástroje pro identifikaci obchodních příležitostí. Takže v podstatě se můžete naučit obchodovat od těchto pro obchodníci, aniž by vlastně používat signály na všech. Kdo je Forex signály? Forex signály je pro začátečníky, středně pokročilé nebo obchodníky, kteří to, co signály, nástroje a školení pro obchodníky ze dvou. Ale obchodník musí být ochoten, ale ve snaze vytvořit obchodní plán, který vyhovuje jejich životnímu stylu a obchodní cíle. Takže tato služba je nejlepší pro lidi s touhou naučit se, jak REAL Forex obchodníci, aby jejich zisky, a jsou ochotni dát ve snaze zvládnout dovednosti pro obchodníka. Kdo není pro Forex signály? Pokud jste nechtěl, aby v každém úsilí o rozvoj dovedností skutečného obchodníka, budete chybět nejlepší části této služby. Oba Tom a Vladimir chcete, aby vám pomohl stát se úspěšným obchodníkům, ne jen slepě následovat máte signály, které poskytují. Signálů je třeba vnímat pouze jako další z nástrojů, které poskytují. Takže, pokud si jen chcete být signály krmeni a místo obchodů, aniž by jakékoli námahy nebo myšlenka, aby se stal lepším obchodníkem, může tato služba není pro vás. Jak pravděpodobně víte, teď, může být Forex obchodování velmi výnosný, pokud víte, co děláte. A jediný skutečný způsob, jak se dozvědět, jak úspěšně obchodovat je učit se od obchodníků REAL ochoten ukázat vám cestu. Pokud to zní jako něco, co vás zajímá, může Forex signály být pro vaše obchodní toolbox. Forex signály Forex signály poskytuje profesionální, nástroje a školení pro dva skutečné profesionály. Forex signály bonus jsem vytvořil vás přes proces pomocí této služby, která prakticky zajišťuje úspěch.

Pokračovat na článek


Elektronický obchod

Elektronický obchodObchodování pomocí Internetu je moderní způsob, jak nabízet a prodávat své výrobky nebo služby. Chcete být vidět a uspět v konkurenčním boji? Chcete, aby na vašem e-shopu nakupovali zákazníci s radostí? Nelíbí se Vám levné grafické šablony a rozvržení stránek, které má každý, a rádi byste měli originální e-shop? Pak jste na správném místě. Zajistíme Vám vytvoření profesionálního e-shopu za velice přijatelnou cenu, od grafického návrhu, kódování až po samotné naprogramování a spuštění. Zároveň Vám pomůžeme se začleněním do srovnávacích portálů, jako jsou Heureka.cz a Zbozi.cz.Co Vám e-shop od nás může nabídnout a jaké jsou jeho hlavní vlastnosti?Vynikající funkcionalita podporující nejmodernější B2C (Bussiness To Customer)Sofistikované, server nezatěžující, softwarové řešeníSEO založené na nejmodernějších technologických standardechKvalitní a mnohokrát otestovaný softwareOriginální grafický layout vhodný pro cílovou skupinuOptimalizované uživatelské rozhraní Plnohodnotný systém s fulltextovým vyhledávánímIntegrace marketingových nástrojů (slevové kupóny, související zboží, novinky apod.)Integrovaný redakční systém (v českém a slovenském jazyce)Snadné vkládání a editace produktů včetně jejich zatřídění Snadná správa pomocí jednoduchého administračního rozhraníPřehledná databáze všech uskutečněných objednávek, registrovaných uživatelů apod.Automatické potvrzení objednávky na e-mail zákazníkaRůzné platební metodRegistrace, nebo volný nákup, možnost nastavení různé fakturační a dodací adresyU registrovaných uživatelů možnost zobrazení historie včetně změny osobních údajůZasílání zapomenutého hesla na e-maila další…Námi dodávaný e-shop je pro zájemce, kteří chtějí provozovat klasický elektronický obchod pro běžné konzumenty a jejichž primárním cílem je oslovit zákazníka a za pomoci marketingových nástrojů si jej udržet. Důležitými aspekty moderních internetových obchodů, na které se tyto systémy zaměřují, jsou především snadná orientace v nabídce, celkově přehledné intuitivní ovládání zaručující hladký nákup a grafika, která by se co nejvíce měla přizpůsobovat dané cílové skupině.

Pokračovat na článek



Výsledky vyhledávání v sekci: Rovné příležitosti

Dropshipping aneb nechte starosti za zboží někomu jinému

Možná to bude znít podivně, ale klidně můžete prodávat zboží, které vůbec nemáte. Mnoho „obchodníků“ za podobné praktiky končí za železnými mřížemi. Zakládají eshopy a prodávají zájezdy, techniku nebo pojištění za skvělé ceny, ale nikdy takové zboží nebo služby nemají „na skladu“. I vy tak můžete podnikat.Zboží jiného dodavatelePokud nechcete skončit špatně a být předmětem šetření orgánů činných v trestním řízení, nemusíte zboží mít, ale musíte zajistit jeho dodání nebo alespoň prokázat, že jste takové zajištění měli smluvně domluveno. Pokud takové zboží potom nedodá někdo jiný, jste plně zbaveni odpovědnosti. Takže dropshipping je vlastně nabídka vámi nevlastněného zboží, které dodá za vás někdo jiný, vy „jen“ najdete kupujícího.Způsob nalezení kupujícíhoPřestože je dropshipping především doménou internetového prodeje, existuje také v reálné podobě. V kamenném obchodě můžete provést objednávku zboží, které obchodník nemá na skladu a dodává je za něj velkoobchod. Za velkoobchod zařídíte prostřednictvím eshopu prodej a velkoobchod zboží sám zabalí, vyexpeduje a případně řeší vrácení a reklamace.Rozložení financíNa tomto způsobu obchodování je asi nejzajímavější jeho finanční nenáročnost. Vzniká zde sice otázka proč někdo vkládá prostředky do zboží a drží je ve skladech. Ale taková je podstata odbytu zboží. Výrobce většinou musí vyrábět určitý objem zboží, nemůže zastavit nebo přeušit výrobu a velkobchod za poměrně nízkou cenu zboží nasmlouvá a přijme do skladu. Náklady výrobce se tak sníží o skladovné, prostory a především dostane zaplaceno. Velkoobchod potom vydělává na svojí činnosti přirážkou za dodávky obchodům. Má proto zájem se zboží co nejrychleji zbavit a nasmlouvá si prodejce.Dělba práceNa konečném vrcholu pyramidy tedy stojí obchodník, který zboží nemá, ale má smlouvu s velkoobchodem. Dostává procenta z ceny za každé prodané zboží a stará se, aby prodal co nejvíce. Na eshopu je potom propagace zboží, vedení eshopu, optimalizace, prolinkování a reklama. To jsou jeho náklady, které mu po odečtení a zaplacení provize musejí přinést zisk. A hlavně nemusí držet značné prostředky ve zboží a otevírat si sklady, předpokládat obraty a provádět jiné složité marketingové postupy.Dropshipping je umožněn takzvanými XML feedy, které propojují eshop s velkoobchodem. Zákazník tak vidí aktuální stav zboží na skladu a eshop má jistotu, že prodává dostupné zboží. Objednávka může být také vyřízena automaticky od zákazníka přímo k velkoobchodu. Samozřejmě eshop na zaplacení nějakou dobu čeká, protože také velkoobchod musí počkat na případné vrácení zboží zákazníkem bez udání důvodu do 14 dní. Ale i tak je dropshipping zajímavá metoda vydělání si peněz bez velkého kapitálu, pokud máte znalosti podnikání na internetu nebo si propagaci zaplatíte. A provize se pohybují kolem 15 %.

Pokračovat na článek


Jak si udržet zákazníky v obchodě

Chování Bernarda Blacka z legendárního sitcomu Black books je jistě vtipné, ale aplikací na skutečný obchod by bylo přinejmenším nepromyšlené. Mlátit zákazníky koštětem, vylévat si na nich vztek a mstít se jim za to, že vůbec existují. Ano, v tu chvíli si může obchodník garantovat, že jeho obchod bude zapadat prachem a výdělky takovými, že žádnými. Pojďme se podívat na to, jak si udržet zákazníky v obchodě. Jak je to s kamennými obchody?Věnujme se zpočátku obchodům kamenným. Kupodivu záleží na maličkostech a všednostech. Při styku se zákazníkem musí prodavač či prodavačka skutečně prodávat, ne pouze čekat na to, až si zákazník vybere sám a poté mu zboží otráveně namarkovat. Což samozřejmě neznamená, že se má prodavač lísat do zákazníkovy přízně, že mu musí stůj co stůj vnutit první poslední. Nikoliv, prodavač způsobně stojí a vyčkává zákazníkovy bezradnosti, a jakmile ji postřehne, začne se ochomýtat okolo, aby měl zákazník sám možnost prodavače oslovit s dotazem. Prodavač se nemusí nutně usmívat, ale jeho přístup k zákazníkovi musí být vstřícný. Musí mu chtít pomoci a zákazník by to z prodavače měl cítit.Tvář obchodu prodáváJe třeba dát obchodu jeho tvář. Dbát na výzdobu, hledat to specifické, které bude obchod reprezentovat. Což ovšem neznamená, že obchodník musí nutně vlepit svému obchodu extravagantní tvář. Prostředí ochodu by mělo promlouvat, nikoliv křičet a přílišná extravagance právě křičí a tím odpuzuje. Elegantní řešení veškerého prostoru navozuje pocit pohodlí, v kterém se zákazník nebojí, není hnán pryč.Vizuální triky se zbožímJe také třeba dbát na uspořádání zboží v regálech. Nedávat okurky vedle šlehačky, není-li obchod zaměřen na chutě těhotných. Budovat tematické celky zboží, které svou posloupností vedou zákazníka jako za ruku. Dobrým trikem je, dávat vedle velmi prodejného zboží, zboží málo prodejné. Zákazníci mají málo prodejné zboží na očích a tím se zvyšuje možnost, že si jej koupí a obchodník se ho zbaví.Hudební doprovod při přepočítávání housekPříjemnou a nerušící hudbou obchodník nic nezkazí. Obchodní řetězce na hudbu jdou z psychologického hlediska. Pokud je zákazníků méně, pouští hudbu pomalou a klidnou, zákazníci se pak pomalu probírají zbožím a nakupují beze stresu. Pokud hrozí zavalení pokladen, pouští řetězce hudbu ryčnější, aby zákazník pádil k cíli a tím nevznikaly zbytečně dlouhé fronty. Pouštět v obchodě příliš vyhraněný styl hudby se může stát přítěží.E-shopy: ušetřit až k bankrotuAle podívejme se na e-shopy. U e-shopu je situace citelně odlišná. Zákazník si zboží nemůže osahat, není popoháněn a ani zdržován personálem, hudbu si volí sám, je skutečně na něm, co si vybere z nabídky zboží. K udržení si zákazníků tedy máte poněkud omezenější možností.Zaplatit si levnou společnost na vytvoření e-shopu. První a dost podstatný problém mnoha internetových obchodníků. Funkčnost při výběru zboží a bloudění celým e-shopem je zákazníkovi silně znesnadněno a tím se zvyšuje možnost, že už se nevrátí. Málokdo vtrhne na trh s komoditou, kterou jinde nemají, takže dbát na funkčnost e-shopu, tedy na onu počáteční velkou investici, je v zájmu samotného obchodníka. Levné e-shopy se posléze umísťují velmi hluboko ve vyhledávačích a zákazníci o ně téměř nezavadí.Souhra zdánlivých náhod, která zaručeně prodáPři bloudění e-shopem je třeba zákazníka navádět ke koupi dalších druhů zboží. Nabízet k prohlíženému zboží podobné nebo související. Pokud si zákazník prohlíží mp3 přehrávač, měla by se mu objevit možnost zakoupení sluchátek či pouzdra na přehrávač. Nikoliv vrtačka nebo vysavač. A je potřeba určitému svázání zboží dát tu práci, navyšuje to zisk.Lákat povrchním zájmem o zákazníkaV internetovém obchodování značně překáží málo akcí a lákadel, soutěží a případných anket. Tyto metody nahrazují onen styk s prodavačem, onu lidskost. Svým způsobem předstírají osobní zájem o zákazníka. Sem tam je vhodné nabízet recenzní vzorky nabízeného zboží, které obchodník zdarma pošle zákazníkovi. Jeho povinností pak bude umístit na internet recenzi s odkazy, které směřují k obchodníkovu e-shopu a tím se k němu přihrnou další zákazníci. Za doslova kontraproduktivní lze označit přílišné spamování e-mailových adres zákazníků.

Pokračovat na článek



Výsledky vyhledávání v sekci: Fleet

Mnohé činnosti podnikání se neobejdou bez spolehlivého vážení

V mnoha odvětvích podnikání je nezbytné vážení. Jednak při prodeji zboží, jehož množství se vyjadřuje právě v hmotnostních jednotkách, při obchodování se surovinami či použitými materiály určenými na druhotné zpracování, ale také v dopravě. Pokud však váhy nejsou spolehlivé, obrovské problémy jsou na světě. Proto se jim vyhýbejte, a to koupí kvalitních vah a partnerstvím se společností, která dokáže vyřešit jakoukoli komplikaci s jejich prací.Jak vyřešit vážení při prodeji průmyslových komodit či manipulaci se zásilkami?Zejména při prodeji zboží, ale i manipulací s balíky či jinými břemeny se často neobejdete bez vážení. Právě pro tyto účely slouží průmyslové váhy. Toto označení je však obecné a na trhu existuje hned několik typů takových vah – například na vážení drobných součástek jsou to počítací váhy a váhy s potiskem, při manipulaci s břemeny visuté jateční váhy nebo jeřábová váhy, při manipulaci s balíky či celými paletami zas váhy paletové, podlahové či můstkové. Jednotlivá provedení vah jsou tvarem, ale i jejich funkcí uzpůsobena vlastnostem materiálu, který jimi má být vážený. Jejich správný výběr tedy výrazně usnadňuje práci.Silniční váhy a jejich široké uplatněníMnohem větší váhy s vyšší nosností jsou silniční váhy s funkcí vážení celých aut, přívěsů a náklaďáků. Jejich využití je rozmanité – jednak v logistice, tak ve stavebnictví a prodeji nebo výkupu materiálů. Silniční váha slouží jednak ke kontrole maximální kapacity vozidel či dodržení podmínek jejich maximální zátěže. Rovněž se její použití uplatňuje při prodeji stavebních nebo zavážkových materiálů, kontrole hmotnosti dodávek či výkupu surovin. Opět jsou na trhu dostupné různé druhy, jejichž výběr musíte přizpůsobit účelu jejich primárního použití.Spolehlivým partnerem nejen v oblasti průmyslových a silničních vah je pro všechny české firmy společnost VÁHY – JAS, s.r.o. Ta je příkladem, že nabídkou kvalitních výrobků a souvisejících služeb je možné vypracovat se až na největší specialisty na váhy v naší zemi. Kromě prodeje se společnost zabývá i péčí o váhy či řešením případných komplikací, které mohou vzniknout během jejich provozu i po uplynutí záruční doby.

Pokračovat na článek