Uspořádat úspěšnou konferenci není snadné, ale pokud se zaměříte na podstatné věci, výsledek splní očekávání vás i hostů. Chcete-li mít jistotu, že akce dopadne na výbornou a účastníci si o ní budou povídat ještě dlouho, vezměte si k srdci následující doporučení.
1. Konference by měla být v určitém duchu
Oficiální zahájení akce by mělo vypovídat o tom, v jakém duchu se ponese. Podaří-li se vám ohromit návštěvníky hned na úvod, máte napůl vyhráno. Podstatné je, aby se dozvěděli všechny důležité informace a zůstali po celou dobu maximálně soustředění. Musí pochopit širší kontext a nepochybovat o přínosu akce.
Na nic nečekejte a hned po zahájení naplánujte silnou prezentaci, která se přítomným dostane pod kůži. Měla by být autentická, relevantní a s otevřeným významem, aby si v ní každý z hostů našel to své.
2. Nabídněte účastníkům lehce stravitelnou formu
Vymyslet formu, která vyhovuje všem, je těžký úkol. Na konferenci se dostaví lidé preferující učení poslechem, diskuzí i interakcí. Program by měl proto zahrnovat různé formáty – přednášky, odborné přednášky i interaktivní diskuze s možností svobodného a otevřeného vyjadřování názorů účastníků.
3. Pronajměte si reprezentativní prostory
Vhodně zvolené konferenční prostory Praha posunou celkovou úroveň akce na vyšší úroveň. Prostředí musí odpovídat charakteru konference, být dostatečně prostorné a plně vybavené.
Pokud vás zajímá pronájem konferenčních prostor v Praze, informujte se o volných termínech v Hotelu Belvedere Praha, který disponuje menšími místnostmi i rozsáhlými sály s kapacitou až 400 osob.
Hotel Belvedere je kompletně technicky vybaven (od dataprojektoru až po tlumočnické kabiny) a zajišťuje také doprovodné cateringové služby jako coffee break, obědy a večeře formou servírovaného menu.
Pozvání k dnešnímu rozhovoru přijal zkušený obchodník a online podnikatel Pavel Fara. Pavel má na internetu řadu projektů, nejnovějším je zbrusu nová kampaň Internet polopatě, ve které učí, nejen podnikatele a živnostníky, jak používat internet a získat díky němu více ..