52ZOBRAZENÍ

 

Úspěšné produkty českých firem je třeba vyvézt do zahraničí. Nejenže udělají dobré jméno samotné České republice, ale zároveň výrazným způsobem zvýší příjmy společnosti obchodující s daným zbožím. Výrazně se jí totiž rozšíří trh a zněkolikanásobí množství cílových zákazníků.

Žádný export do zahraničí však nebude úspěšný bez efektivního marketingu v dané zemi, který poskytne základní informace o produktu, případně usnadní jeho hledání mezi konkurencí. Právě proto při vývozu zboží do zahraničí nezapomínejte ani na jeho reklamu, která mu vytvoří na novém trhu zázemí v mnohem kratším čase než bez marketingové podpory.

Základem je dobře vyhledatelná webová stránka v lokálním jazyce

Jelikož žijeme v digitální době internetu, běžní lidé, ale i nákupčí zahraničních společností hledají informace jako první na internetu. Proto je třeba ještě před první realizací exportu produktů do dané země si nechat vypracovat analýzu trhu a vytvořit webovou prezentaci, a to i v jazyce dané země. Tím však marketingová podpora exportu do zahraničí ani zdaleka nekončí. Nezbytností je zlepšit vyhledatelnost dané webové stránky prostřednictvím její optimalizace. Jejím základním principem je zajistit co nejlepší pozice ve vyhledávání přes webové vyhledávače pro klíčová slova, která nejvíce korespondují s oblastí vašeho podnikání a záměru zahraničního exportu. Taková optimalizace má zkratku SEO z anglického spojení Search Engine Optimization. Není možné ji realizovat pro všechny země dohromady, ale pro každou zvlášť.

Vybírejte pouze zkušené a úspěšné společnosti

Na provedení optimalizace stránky, která je dlouhotrvajícím procesem, je nutné vybrat odpovědnou firmu se zkušenostmi na lokálním trhu. A své zkušenosti musí samozřejmě podložit referencemi a dosaženými výsledky. Ty vaše vám navíc musí předkládat v pravidelných časových intervalech ve formě reportů, z nichž jednoduše pochopíte, jak webová prezentace produktu určeného na export expanduje.