Notice: Undefined variable: ub in /home/slavikz44/web/efektivnepodnikat.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 146

Notice: Undefined variable: ub in /home/slavikz44/web/efektivnepodnikat.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 153

Deprecated: strripos(): Non-string needles will be interpreted as strings in the future. Use an explicit chr() call to preserve the current behavior in /home/slavikz44/web/efektivnepodnikat.cz/public_html/application/classes/stalk.php on line 153
Rovné příležitosti | EfektivněPodnikat.cz

Jak na charitu s elegancí a efektivně

Filantropie dnes vyžaduje cit pro okolnosti a dobrý marketing. Zatímco dříve byla filantropie – neboli podnikové dárcovství či sponzoring, výsadou nadnárodních společností, dnes se do něj zapojuje čím dál více malých a středních firem. Efektivní charita se stala ..

Teamovou spoluprací proti konkurenci

Všichni zaměstnanci by měli mít přímo povinnost seznamovat se s tím, co se děje ve světě konkurence, tvrdí Jorge Costa de Medici V souvislosti onoho zvláštního vztahu mezi marketingovým průzkumem a konkurencí se stále více firem spoléhá na vlastní lidi, na jejich nápady. ..

Proč registrovat ochranné známky?

Správně navržená, zapsaná a dlouhodobě užívaná značka lépe prodává vaše výrobky. V roce 2007 bylo k Úřadu průmyslového vlastnictví podáno kolem deseti tisíc přihlášek ochranných známek. Asi dva tisíce bylo z nějakého důvodu nerealizováno, řada dalších nebyla v ..

Zážitky jako dárek?

Vystřelte zákazníka na Měsíc! Jste dodavatel a jste závislí na loajalitě svých klientů?Jste zaměstnavatel a existence firmy stojí na tom, jak dobré zaměstnance jste si vybrali a co děláte proto, aby u vás zůstali?Jste šéf a výše vaší prémie záleží od akvizic vašich ..

Co dokážete vyjednat na obědě?

Na pracovním obědě máte skvělé podmínky pro vyjednávání. Pro jednoho vítaná příležitost, jak se opět sejít s obchodním partnerem, pro jiného zbytečná ztráta času, který by mohl vyplnit mnohem smysluplněji. Ať tak či tak, pracovní oběd k manažerskému postavení ..

P.R. článek: jak ho napsat, aby zaujal?

Víte to?! Pojem PR článek si lze vyložit mnoha způsoby. Někteří lidé „z oboru“ tvrdí, že nic takového jako PR článek neexistuje, jiní pro něj mají svůj vlastní výklad a celá řada osob se přiklání k názoru, že PR článek je jen neplacená reklama. Dobré PR je hlavně ..

Zlatá pravidla chování manažerů

Chování managementu koresponduje s očekáváním zaměstnanců pouze Ve více než 50 % případů nejsou zaměstnanci v podstatných oblastech spokojeni s chováním svých manažerů. To je výsledek výzkumu společnosti Krauthammer, jedné z největších evropských tréninkových a ..

Novoročenka: přežitek nebo výzva?

Využijte humor, letopočet i sílu symbolů. Téměř byste nenašli ve firmě člověka, který by se rád a dobrovolně ujal práce kolem vymýšlení a posílání novoročenek. Výběr a schvalování motivů se odsouvá na konec porady a rychlost, s jakou se většina zaměstnanců zbaví ..

Jak „protlačit“ dražší produkt

FENOMÉN CENY KAZÍ ZDRAVÝ POHLED SPOTŘEBITELŮ. Pozitivním faktem je, že lze těžko nalézt jakýkoliv druh„čehokoliv“ za nejnižší cenu a přitom v žádoucí kvalitě.Tím je zajištěna přirozená kategorizace výrobků z pohledu spotřebitelů, kteří siuvědomují, že za ..

Zákazník: lovná zvěř nebo lovec?

Se spotřebiteli je stále častěji a intenzivněji veden aktivní dialog, jenž má jediný účel. Firmy spolu s nimi spoluvytvářejí a spoluovlivňují očekávání a tržní přijetí prostředí zkušenosti. Aby značka byla stále vzorem Jak známo, značka nebo lépe řečeno značkové ..

Zaujměte VIP partnera

K obchodnímu jednání přistupuje jako ke hře: Hrajte a vyhrávejte. V dnešní době je těžké získat VIP zákazníka, ale ještě složitější je si ho udržet. Doba, kdy jste se spoléhali pouze na prezentace na veletrzích, je už dávno pryč. Dnes musíte sami významné klienty ..